€ EUR
Sluiten
Nu GRATIS Express Bezorging
Gratis retour

Move Your Lee

Met Tommy Laurens


Kun je jezelf kort voorstellen? Ik ben Tommy van 27. Ik kom oorspronkelijk uit Zuid-Frankrijk, maar verhuisde drie jaar geleden naar Parijs voor mijn huidige baan. Ik ben een normale jongen voor mijn leeftijd die veel tijd doorbrengt met vrienden. Ik reis graag en probeer dat vaak te doen. De dingen die ik heb gedaan, de steden die ik heb bezocht, en de mensen die ik heb ontmoet, hebben me gemaakt tot wie ik ben. Ik probeer elke dag gezond te leven en een sterke basis voor mijn toekomst te leggen.
Hoe heeft je werk te maken met mode? Ik beheer callcenters voor een Frans telecommunicatiebedrijf, wat hopelijk de springplank van mijn carrière is. Het heeft niet echt iets te maken met mode, maar ik heb in een beroemd warenhuis in Parijs voor een modemerk gewerkt. Ik bracht graag een lach op het gezicht van mijn klanten met mijn smaak en keuzes. Ik kijk ernaar uit om hetzelfde te doen met Instagram en modefotografie als model en influencer.
.

Wat vind je van de Move Your Lee-campagne? En meer specifiek de Rider fit? Er zijn maar een paar modemerken die zijn gespecialiseerd in denim. Lee is er daar een van. De Move Your Lee-campagne weet het imago van denim wereldwijd te vernieuwen. Iedereen draagt denim, maar wel in een andere stijl. De Rider fit van Lee sluit aan op de jonge actieve generatie die dezelfde jeans voor zowel werk als vrije tijd draagt! En dat geldt ook voor mij.
Speelt denim een belangrijke rol in je garderobe? Wanneer draag je denim?
Zeker weten… Ik draag elke dag een blauwe jeans in een slim of skinny fit. Mijn jeans hebben een klassieke kleur, zodat ik ermee kan gaan werken of uitgaan. Zonder denim voel ik me niet compleet!


Hoe ziet jouw doorsnee week eruit? Van je activiteiten tot je outfits, de mensen die je ontmoet of met wie je werkt…Ik werk normale tijden van maandag tot vrijdag. Aan het einde van de dag ga ik sporten (dat doe ik 5 uur per week). Door de week heb ik het druk met zakelijke afspraken en Instagram-evenementen. In het weekend ben ik met vrienden, rust ik thuis uit (mijn favoriet) en werk ik aan mijn volgende Instagram-berichten (bijvoorbeeld fotosessie). Met mijn levensritme zijn een blauwe jeans en een paar goede gymschoenen altijd een goede keuze!
In welk opzicht is je digitale gemeenschap belangrijk voor je als ‘influencer’? Hoe integreer je het in je dagelijks leven? Het werd belangrijk toen in verschillende landen verschillende mensen met me op de foto wilden, omdat ze me volgen op Instagram. Dat verbaast me nog steeds. Mijn gemeenschap is altijd bij me en hoe meer berichten ik ontvang, hoe meer ik van mezelf moet teruggeven. Het is menselijk: we worden graag gewaardeerd door anderen en het is een geruststellend gevoel.
.

Wat is je inspiratiebron? Mijn belangrijkste inspiratie is mijn moeder. Ze was een heel mooie vrouw (niet alleen omdat ze mijn moeder is), en ze werd gewaardeerd door haar omgeving, ze had een succesvolle carrière (ze werkte in de schoonheidsindustrie), ze had mooie waarden, maar ze hield vooral van reizen. Ze ging veel te jong dood, dus onbewust leef ik het leven dat zij zou hebben gewild.
Hoe ontsnap je aan de dagelijkse sleur?
Ik gebruik die tweede activiteit als influencer om aan de dagelijkse sleur te ontsnappen. Het voelt nog niet als werk, maar als een hobby, zelfs als ik heel efficiënt moet zijn en het veel tijd kost. Verder ben ik een wereldreiziger. Als ik geen reis heb gepland, word ik depressief! Het leven is veel te kort voor alles wat ik wil doen.


Ik draag elke dag een blauwe jeans in een slim of skinny fit. Mijn jeans hebben een klassieke kleur, zodat ik ermee kan gaan werken of uitgaan. Zonder denim voel ik me niet compleet!


Hoe onderscheid je je van andere influencers? Wat maakt jou uniek ten opzichte van anderen?
Ik probeerde niet meteen een grote gemeenschap op te bouwen en juist daarom werd ik een influencer. Ik wilde enkel mijn ervaringen delen, anderen laten zien waar ik van hou en dat promoten (zelfs als het merk het niet vereist). Natuurlijk worden mijn berichten steeds meer gesponsord, maar ik probeer te blijven wie ik ben, met een persoonlijke feed. Ik wil geen producten promoten waar ik helemaal niets om geef!

Back to top

VF INTERNATIONAL S.A.G.L., whose registered office is at Via Laveggio, 5, 6855Stabio, Switzerland. Company Registration number Stabio - CH-514.4.028.163-8, VAT Number CHE-111.650.898